Ingyenes játékszerkesztő csomag: Scirra Construct

Aki nem ismerné, most röviden bemutatom mi az a Construct: Egy ingyenes játékszerkesztő program, melybe beletanulva bárki programozás nélkül gyárthat vele játékokat. Sok ilyesféle akad a neten, de ez az egyik legjobb. Fórumozók szerint lekörözi a két legismertebb, fizetős lehetőséget, a Game Maker-t és a Multimedia Fusion-t (nem mindig a pénzes a jobb). Akit érdekel a dolog, az töltse le az alábbi képre kattintva (a csomag tartalmazza a legfrissebb telepítőfájlt, tutorialokat, valamint fejlesztők részére az SDK-t).

Reklámok
Kategória: Blogpost | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

20 Responses to Ingyenes játékszerkesztő csomag: Scirra Construct

  1. asztalos lászló szerint:

    nagyonjó

  2. Materia szerint:

    Nem tudom leszedni. 404-es hibakód van, ha a képre klikkelek!

  3. Materia szerint:

    Köszi szépen! :)

  4. pocokgyuri szerint:

    lehet ezzel olyasmi játékot készíteni mint a wow vagy mertin

  5. Glerikud szerint:

    Hát, arra egy ilyen program használata szerintem sokkal bonyolultabb úthoz vezet.

    Ha hasonló témában keresel játékszerkesztőt, akkor RealmCrafter a neked való választás.

  6. nagyon jo kosz szepen!!

  7. van ingyen nagyobb mertetu (jatekszerkezto) program

    Ugyertem a jatek legyen nagyobb meretu!!

    kosz eloreis!!!!!!!!!!

  8. Glerikud szerint:

    Hát, attól függ mit raksz bele. 3D-s játékfejlesztők, amiket ilyen könnyű lenne megtanulni, kezelni, ennyire részletes lenne (tehát JÓ játékokat készíthetsz velük), olyan nincs. Van pár azonban, amivel vagy programoznod kell, vagy nagyon egyszerű, sablonos játékok keletkeznek. Utóbbihoz sok kreativitás kell, hogy játszható legyen :D

    http://www.thegamecreators.com/

  9. beni szerint:

    Helló!

    Azt szeretném kérdezni,hogy lehet-e 3D-s játékot csinálni ezzel??
    Én leszedtem de nem magyar!
    Valaki ad egy jó magyarosítást mert csak hojant találtam ami nem teljesen megyarosít. :-(

  10. beni szerint:

    RealmCrafter ingyenes???

  11. Glerikud szerint:

    Ha játékszerkesztésbe fogsz, akkor legalább alapfokú angolt ajánlom.

    RealmCrafter fizetős.

  12. Pyenix szerint:

    Néztem trailert. Láttam egy felülnézetes gamet. Sztem lehet hogy neki állok egy olyanak. De előbb megnézem mit tud a program.

  13. beni szerint:

    mi a neve annak a szerkesztőnek??
    Találtam egy jó progit 3D games tutural de nem tom sehonnan leszedni :)
    ha valaki metalálja hogy honnan lehet leszedni akkor adja meg a linket.

  14. panzer2 szerint:

    valaki tud magyarosítást hozzá? nem kell teljesnek lennie. előre is köszönöm.

  15. beni szerint:

    Mire kéred magyarosítást??
    Realm Crafter-re vagy mire??
    Csak mert én is kerestem de nincs a Realm-hoz

  16. wutek szerint:

    @beni: be tudnád linkelni azt a magyarosítást? Lehet, hogy nekem az is megfelel.

  17. panzer2 szerint:

    Már megoldódott találtam egy másik progit.

  18. anaa szerint:

    Milyen progit??

  19. anaa szerint:

    Milyen progit?? Találtál??

Vélemény, hozzászólás?

