Genius 4000 hangrendszer

A múlt héten vettem egy Genius 4000 5.1-es hangfalszettet és meg kell, hogy mondjam, nagyon meg vagyok vele elégedve. Mindenkinek ajánlom, ugyanis ebben az árban kimagasló darab.

Itt rendeltem: HarverKer

Bővebb leírásért kattints IDE!

Reklámok
Kategória: Blogpost | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 Responses to Genius 4000 hangrendszer

  1. műhód szerint:

    Kívánok!

    Meg kell mentened! Én most vettem ilyet, én is ott, viszont nekem valahogy sehogyan sem akarja az igazságot: 2out+1in-es hangkártyával emulálva az 5.1-et az 5.1-es csatornán csak két szatelit + a mély szól, sima stereo kimenettel az aux csatornákon pedig ugyanez a helyzet. Próbálkoztam azzal is, hogy kétfelé osztottam a stereo jelet és bekötöttem az 5.1 es csatorna két bemenetére, de úgy sem volt másképp. Újra szétcsatlakoztattam meg vissza mindent, driver és realtek reinstall, de haszontalan, viszont a realtek szoftvernek van autotest feature-e, és ott végigzongorázik a hangszórókon ilyen idegörlő demojelet küldve rájuk. Ilyenkor, ha be van kapcsolva a “Mélyhang-kezelés engedélyezése” opció, akkor némi basszus megszólal a többi szateliten is, szóval nem hiszem, hogy szar lenne maga az erősítő, vagy a hangszórók, csak én nézek be valamit nagy erővel. Érzem benned az erőt, tudom, hogy te tudod a megoldást! Szerintem másokat is érdekelhet…

  2. Glerikud szerint:

    Szia!

    Én AUX bemeneten használom és tökéletesen működik minden, csak simán bekötöttem a fekete/piros tyúkbelet és rányomtam a gépet. Néztem filmet már úgy vele és tökéletesen hallani lehetett, ha körberepül a helikopter. Egy integrált szarfos hangkártyám van, driver meg még hivatalosan nem is kompatibilis a rendszerrel, de működik (igaz, nem 5.1-ben).

    Egyik barátomnál a gépkimenetét felosztottuk annyi kimenetre, amennyi kellett az 5.1-hez (elosztókkal) és úgy kötöttük össze és ott tökéletes 5.1 volt! Neki is integrált a kártyája.

Vélemény, hozzászólás?

